سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مکان تفریحی مشهد

این پارک بزرگ ترین پارک در محدوده شهرستان مشهد می باشد.
پارک ملت درغرب مشهد و در ضلع شمال غربی میدان آزادی و ابتدای بلوار وکیل آباد واقع شده و با مساحت 720000 مترمربع یکی از بزرگ ترین پارک های داخل شهر مشهد است که هم اکنون جزو محدوده خدماتی منطقه 11 است.
این پارک درسال 1345 ش. احداث شد و از آن زمان تاکنون بخش های مختلف فرهنگی و ورزشی و تفریحی درآن احداث شده است و هم اکنون نیز امکانات جدیدی در دست احداث می باشد.
دربخش های مختلف پارک علاوه بر امکانات بهداشتی و مسجد ، شهربازی و مجموعه های تفریحی کودکان ،میادین ورزشی،استخر شنا و استخر طبیعی با امکانات جدیدی دردست احداث می باشد.
دربخش های مختلف پارک علاوه بر امکانات بهداشتی و مسجد ، شهربازی و مجموعه های تفریحی کودکان، میادین ورزشی ،استخر شنا و استخر طبیعی با امکانات قایقرانی و میادین اسکیت وجود دارد. نیز با احداث مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) توسط اداره کل ارشاد اسلامی خراسان ، کتابخانه و مراکز فعالیت های فرهنگی و هنری نیز در داخل این پارک فراهم شده است.
درخت های گوناگون و گلکاری ها و خیابان و حوض ها و اقامتگاه های موقت ودیگر تجهیزات و امکانات تفریحی و موقعیت مناسب شهری باعث شده است تا این پارک همواره محل استراحت و تفریح شهروندان مشهدی و زائران باشد. ضمن آن که به مناسبت های مختلف نمایشگاه هایی درداخل و اطراف این پارک برگزار می شود.
قدیمی ترین شهر بازی مشهد درسال 1351 ش. دراین پارک احداث شد و به تدریج توسعه یافت.